Türkiye'nin en iyi haber sitesi
PELİN KAYA

Son Trend: Logolu çoraplar

Lüks markaların logolu çorapları bu sezon zirve yapacak. Birkaç sezondur var olan trendin en yoğun tercih edildiği günleri yaşayacağız. Logolu çoraplar; hem masum kolej kombinlerine, hem de en cüretkar seksi kombinlere eşlik edecek. Şimdiden yabancı birçok ifluencer'ın paylaşımlarını süslemeye başladı bile. Chanel'in (3374 TL) koleksiyonundaki çorapları görsek de, Gucci (1771 TL),


Balenciaga (1371 TL), Burberry (884 TL), Fendi (1837 TL) gibi markalarda da bulabilirsiniz. Chanel'in diğer markalardan farkı; online olarak satın alınamaması. Kolay ulaşamamak, modasever kadınları kışkırtmak için ideal bir yöntem. Şu an en çok istenen ve deli gibi aranan da Chanel'in çorapları.

YENİ NESİL KONSER

Dua Lipa, pandemi döneminde en akıllıca hareketi yaparak müzik dünyasına ihtiyacı olan soluğu getirdi. Dua, konserleri bir başka boyuta taşıyarak hem hayranlarını sevindirdi, hem de müzik dünyasının kan ağladığı bir dönemde müthiş bir kazanç sağlamanın yolunu buldu. Bunu nasıl başardı? Studio 2054 adını verdiği konserini online düzenledi. 15 dolar vererek konseri online izleyenlerin sayısı 3 milyon. Bunun 1.5 milyonu Çin'den. Konser linkine kayıt oluyorsunuz, ödemenizi yapıp e-mail adresinize gelen bağlantıya basıp konseri izleyebiliyorsunuz. Konseri banttan izlemek isterseniz de 10 dolar ödüyorsunuz. Toplam izlenme sayısı dün 5 milyonu bulmuştu. 1 saat 10 dakikalık konserle ne kadar kazanmış olduğunu varın siz düşünün. Dua, konserinde dört kostüm giyerek görsel olarak da izleyiciyi doyurdu. En beğenilen kostümü Mugler'a ait tulum oldu. Mugler'ın yanı sıra diğer tercihleri de Versace, The Attico ve Alexander Wand. Bakalım buna benzer konserler bizde de olacak mı, olursa bu kadar ilgi görecek mi? Sonuçtan korkmayacak birinin cesaretle bu işe girmesini bekliyorum.

Ünlü kadınların vazgeçilmez ikilisi

Mert Alaş'ın dünyanın en ünlü kadınlarıyla yaptığı çalışmalarını hayranlıkla izliyoruz. Şu ara hangi ünlü ismin bir projesi varsa, içinde mutlaka Mert Alaş&Marcus Piggott ikilisini görüyoruz. Jennifer Lopez'in yeni şarkısı In The Morning'in kapak çekimlerinde yine ikilinin imzası var. Aynı hafta Vogue UK'de ikonik model Kate Moss'un yeniden doğuşuna şahit olduysak, bunda yine Mert&Marcus'un müthiş çekimlerinin etkisi yüksek. Ve Miu Miu markasının Kim Basinger'lı kapsül koleksiyon kampanyasında da ikiliyle karşılaşıyoruz. Ünlü kadınlar "Bizi en güzel onlar göstermeyi başarıyor" diyerek peşlerinden koşadursun; Alaş'a baktıkça hiçbir şeyin imkansız olmadığını, çok istersek hayallerimizin gerçek olabileceğini görüyoruz.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA