Talimhane trafiğe kapalı turiste açık NATO Zirvesi öncesi 6 trilyon 180 milyar lira harcanarak turizm merkezi haline dönüştürülen Taksim Talimhane bölgesi, yeniden hayat buldu. Zirvenin Şerefine Talimhane, yeni görünümüyle yarın başlayacak olan NATO Zirvesi'ne hazır. Trafiğe kapatılarak turizme kazandırılan 25 bin...devamı
Okan bana aşıktı Cansu Dere, eski sevgilisi Okan Bayülgen'le çok büyük bir aşk yaşadığını belirterek, "O zamanlar Okan bana gerçekten aşıktı" dedi '. Mankenlik kariyerine sunuculuk ve oyunculuğu da ekleyen Cansu Dere, Okan Bayülgen'den 'hayata dair' çok şey öğrendiğini söylüyor. Marie Claire dergisinin...devamı
Şimdi Burcu'nun sırası Burcu Güneş, 'Aşk Yarası' ve 'Tılsım' albümlerinin ardından 3 yıl sonra 'Ay Şahit' ile yeniden gündemde. En doğru işini yaptığına, en doğru zamanı yakaladığına inanıyor Burcu Güneş... "Artık kendimi anlatmanın zamanı geldi" diyor ve ekliyor: "Sezen Aksu, kendi bestelerimin demosunu...devamı
Seçmece reklama seçmece yıldızlar Turkcell'in yeni tarife seçeneklerini tanıttığı 'Seçmece İndirimler' reklamı, seçmece oyuncuları ve esprileriyle büyük ilgi topladı. Haluk Bilginer ve Gülse Birsel'in Cell-o'nun ailesi olarak ekrana geldiği reklamın çekimleri de çok eğlenceli geçti. Çekim için kurulan karpuz tezgâhı,...devamı
Pencere çok moda Dümdüz, yandan yırtmaçlı ya da göğüs dekolteli elbiselerin modası dört yıldıza düşerken modacılar, beş yıldızı garip pencereli elbiselere bıraktı.
devamı
Rutkay Aziz'den Reality Show Aşkın büyülü dünyasında yolculuğa çıkmak ister misiniz? atv'de 5 Temmuz'da başlayacak "Aşkın Mucizeleri" gerçek hayattan çarpıcı aşk öyküleriyle herkesi derinden sarsacak.
devamı
Doldurulmuş aplikeler Sevgili hanımlar, Doldurulmuş aplikeler, üç boyutlu bir görünüm sağlamak için aplikenin doldurulmasıyla yapılan bir süsleme tekniğidir. Geleneksel doldurulmuş aplike yapma tekniklerinin başlıcaları, kumaşın ön yüzüne aplikeyi uygulamak, arkada kalan kumaşı yarık biçiminde...devamı
En etkili reklamlar tuvaletlerde Son günlerde hızla yaygınlaşan "tuvalet reklamları" hedefi on ikiden vuruyor. Yapılan araştırmalar, en etkili reklamın "tuvalet reklamı" olduğu sonucunu veriyor. Bankalardan cep telefonu üreticilerine, hijyenik pedlerden giyim markalarına kadar pek çok firmanın reklamları, artık modern...devamı