Bizde zor durumda olduğunu başından beri saklamayan Teba'nın yetkilileriyle görüşüp, müşteriler için ne düşündüklerini öğrenmek istedik. Ancak tam da Dilek Çelik'in anlattığı gibi, İzmir'de hiçbir yetkiliyle görüşemedik. "Evet teslimde sorunlar var ancak konunun muhatabı Satış Müdürü Türkay Olten'dir" açıklamasından sonra Olten'in telefonumuza çıkmasını da boşuna bekledik. Tüketiciler Birliği Başkanı Avukat Bülent Deniz ile görüşerek mağdurların yapması gereken tek bir yol olduğunu öğrendik: "Tüketici mahkemesine başvurup menfi tespit davası açıp, ödedikleri paranın iadesini isteyebilirler. Ancak davayı kazandıklarında haczedilecek bir şey bulamama ihtimalleri yüksek. Ama en azından önümüzdeki aylara ait taksitleri ödememiş olurlar. Bunun için de bankaya ve şirkete noterden ihtarname gönderip, 'önümüzdeki aylara ait taksitleri ödemeyeceğim, çünkü malımı teslim almadım' demeliler. Bütün bunların maliyeti 55-60 YTL'yi geçmez."