Türk Hava Yolları ile ilgili çok şey duydum ama böylesini ilk kez duyuyorum. Türkiye çapında tanınan üç işadamı THY yönetimine bir "şikayetmektubu" yazmışlar. Benim de elime geçen mektup aynen şöyle: "23 Haziran 2006 Cuma günü TK 294 uçuş sayılı 19:30 uçağı ile İstanbul-Bodrum seferini yapan THY uçağındaydık. 15 dakika rötar yapacağı 1 saat önceden açıklanan uçağa bindiğimizde, herkes yerlerine oturduktan sonra kaptan pilot bir anons yaptı. Bu anonsunda kaptan pilot özetle bu gecikmenin THY'nin yanlış yönetimsel hatalarından ve personelin eğitimsiz olmasından kaynaklandığını Türkçe olarak söyledikten sonra aynı anonsu İngilizce olarak da tekrarladı. Değişik ülkelerden pek çok yabancı yolcunun da bulunduğu uçağımızda bu anonslar benim yanımdaki arkadaşlarım Z.Y. ve U.B. beyleri de çok üzdü. Bir devlet kuruluşu olan THY'nin kendi mensubu tarafından yabancılara çok kötü ve küçük düşürücü bir şekilde tanıtılmasından duyduğumuz üzüntüyü takdirinize sunarız." THY yönetiminin yaklaşık 1 ay önce yapılan bu şikayetle ilgili olarak ne yaptığını doğrusu merak ediyorum.