Elektronik kimliklere geçilecek tarih belli oldu

Başbakan Binali Yıldırım, 2017 yılı itibariyle elektronik kimlik sistemine geçileceğini açıkladı.

Elektronik kimliklere geçilecek tarih belli oldu

Başbakan Binali Yıldırım, 65. hükümetin 100. gününü anlatırken yeni kimliklerle ilgili konuştu.

Başbakan konuyla ilgili şunları kaydetti:

2017'den itibaren elektronik kimlik vereceğiz. Bütün vatandaşlarımıza verilecek. Şuanda pilot uygulama yapılıyor. Dış politikada prensibimiz dostlukları artırmak. Bunun gereğini de yapıyoruz. Türkiye'deki güven ve istikrar bozulursa bölgenin değil dünyanın dengesi bozulur.

Başbakan Yıldırım: Çözüm artık millette

Google Haberler'de tüm gelişmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ı takip edin.

Sabah.com.tr Uygulamamızı İndirin

Uygulamalara Özel Ayrıcalıkları Keşfedin!