Türkiye Kupası neden itibarsızlaştırılıyor?

Turkuvaz Medya Grubu'nun tüm çabasına rağmen bazı kesimler Ziraat Türkiye Kupası markasını son yıllarda neredeyse sistemli şekilde itibarsızlaştırıyor.

  • Giriş: 1 Şubat 2016 Pazartesi 00:00
  • Güncelleme: 1 Şubat 2016 Pazartesi 17:05
Bu sezonki Ziraat Türkiye Kupası heyecanı futbolumuzun güler yüzü olmayı bir kez daha başardı. A Spor, A Haber ve Atv'nin her yıl 150'nin üzerinde gerçekleştirdiği naklen maç yayınıyla futbolseverlerin evlerine taşıdığı Ziraat Türkiye Kupası bu yıl da Türkiye'nin 81 ilinden, tüm liglerinden 159 takımla sahne aldı. Türkiye'yi kucaklayan futbol şöleninde, şifresiz ve kaliteli HD farkıyla maçlar TV izleyicisiyle buluştu.
Ancak Turkuvaz Medya Grubu'nun tüm çabasına rağmen bazı kesimler Ziraat Türkiye Kupası markasını son yıllarda neredeyse sistemli şekilde itibarsızlaştırıyor. Oysaki Ziraat Türkiye Kupası ürettiği ekonomik, sportif, sosyal ve kültürel değerlerle Türk futbolunda en az Süper Lig kadar başrolde. Bir kez daha görüyoruz ki Türk futbolunun üst kurulları, Türkiye'nin kupasına hak ettiği değeri vermiyor. Bu durumdan güç alanlar kupayı karalamaya devam ediyor ve organizasyona büyük yatırımlar yapan yayıncı kuruluş ve sponsor firmaya zarar veriyor.
Avrupa'daki averaj takımları kadar maç sayısına ulaşamayan kulüplerimizi yönetenlerin bir kısmı ise hala oynadıkları maç sayısından ve Avrupa'daki büyük kupalardan çok para kazanılmasına rağmen kazandıklarından şikayetçi!

Bizim kulüplere önerimiz; sadece naklen yayın gelirleriyle ayakta durmak yerine yeni yatırımlar yapmaları, yeni kazanç yolları bulmaları ve büyük gelir kalemlerine odaklanmaları. Başta Türkiye Futbol Federasyonu ve kulüp yöneticileri olmak üzere herkesi Türk futboluna sahip çıkmaya davet ediyoruz. Yani Türkiye'nin kupasına!..

ZİRAAT TÜRKİYE KUPASI NEDEN HEDEFTE?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.