Ancak Turkuvaz Medya Grubu'nun tüm çabasına rağmen bazı kesimler Ziraat Türkiye Kupası markasını son yıllarda neredeyse sistemli şekilde itibarsızlaştırıyor. Oysaki Ziraat Türkiye Kupası ürettiği ekonomik, sportif, sosyal ve kültürel değerlerle Türk futbolunda en az Süper Lig kadar başrolde. Bir kez daha görüyoruz ki Türk futbolunun üst kurulları, Türkiye'nin kupasına hak ettiği değeri vermiyor. Bu durumdan güç alanlar kupayı karalamaya devam ediyor ve organizasyona büyük yatırımlar yapan yayıncı kuruluş ve sponsor firmaya zarar veriyor.
Avrupa'daki averaj takımları kadar maç sayısına ulaşamayan kulüplerimizi yönetenlerin bir kısmı ise hala oynadıkları maç sayısından ve Avrupa'daki büyük kupalardan çok para kazanılmasına rağmen kazandıklarından şikayetçi!
Bizim kulüplere önerimiz; sadece naklen yayın gelirleriyle ayakta durmak yerine yeni yatırımlar yapmaları, yeni kazanç yolları bulmaları ve büyük gelir kalemlerine odaklanmaları. Başta Türkiye Futbol Federasyonu ve kulüp yöneticileri olmak üzere herkesi Türk futboluna sahip çıkmaya davet ediyoruz. Yani Türkiye'nin kupasına!..
ZİRAAT TÜRKİYE KUPASI NEDEN HEDEFTE?