Kupa doludizgin

Ziraat Türkiye Kupası’nda, 1. Eleme Turu dün oynanan müsabakalar ile tamamlandı. 36 takım kıran kırana geçen mücadeleler sonunda adlarını bir üst tura yazdırdı. Kupa’da 2. Tur heyecanı, 20-21 ve 22 Eylül’de Atv, A Spor ve A Haber ekranlarında yaşanacak

  • Giriş: 7 Eylül 2016 Çarşamba 00:00
  • Güncelleme: 7 Eylül 2016 Çarşamba 06:45
Ordu'nun nefesi yetmedi
Ziraat Türkiye Kupası'nda 1. Eleme Turu dün 36 maç ile tamamlandı. 36 takımın bir üst tur biletini cebine koyduğu mücadelelerde 3. Lig ekiplerinden Orduspor, evinde ağırladığı 3. Lig 2. Grup temsilcisi Türk Metal Kırıkkalespor'a son dakikalarda yediği golle elendi. Maça etkili başlayan Orduspor, devreye golsüz beraberlik ile girerken maçın skorunu, 89'da Orçun Selduman'ın attığı gol belirledi. Kalan dakikada başka gol sesi çıkmazken, Kırıkkalespor, tur biletinin sahibi oldu. Öte yandan, Orduspor'un attığı iki gol ofsayt gerekçesi ile geçerli sayılmadı.
2. Tur'a 8 Süper Lig ekibi geliyor
Ziraat Türkiye Kupası 2. Eleme Turu 20-21 ve 22 Eylül'de oynanacak. 98 takımın mücadele edeceği 2. Tur'da, 49 takım bir üst tura çıkmayı garantileyecek. 2. turda TFF 1. Lig takımlarının yanı sıra, Spor Toto Süper Lig'de mücadele eden Adanaspor, Alanyaspor, Bursaspor, Çaykur Rizespor, Gaziantepspor, Karabükspor, Kayserispor ve Trabzonspor da ter dökecek.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.