Avantaj Gençler’de

Ziraat Türkiye Kupası Son 16 Turu ilk maçında Gençlerbirliği, konuk ettiği Bursaspor’u Petar Skuletic’in 24. dakikada attığı harika golle yenerek 16,17 ya da 18 Ocak’ta oynanacak rövanş için avantajı eline geçirdi

  • Giriş: 27 Aralık 2017 Çarşamba 00:00
  • Güncelleme: 27 Aralık 2017 Çarşamba 03:33

Ziraat Türkiye Kupası'nda Son 16 Turu ilk maçları dün Ankara'da start aldı. Süper Lig'de ilk devreyi 17. sırada kapatan Gençlerbirliği, Bursapor'u 1-0 mağlup ederek rövanş maçı öncesi avantaj sağlamayı başardı. Ankara 19 Mayıs Stadı'ndaki mücadeleyi tribünden takip edenler, 24. dakikada belki de kupanın bu sezonki en güzel gollerinden birine şahitlik etti. Gençlerbirliği'nin Sırp forveti Petar Skuletic, yaklaşık 30 metreden ve hafif çaprazdan uzak köşeye mükemmel vurdu ve Bursaspor'un genç file bekçisi Muhammed Şengezer'i mağlup etmeyi başardı. Kalan dakikalarda Gençlerbirliği kontrataklarda ikinci gol fırsatlarından yararlanamazken, Bursaspor ise baskıdan rövanş öncesi kendisine avantaj sağlayacak golü bulamadı ve mücadele ev sahibinin 1-0'lık üstünlüğü ile sona erdi. Rövanş maçı 16, 17 ya da 18 Ocak'ta Bursa'da oynanacak.

ÖZAT: SKOR İYİ AMA 3-4 GOL BULABİLİRDİK
Gençlerbirliği Teknik Direktörü Ümit Özat, elde ettikleri avantajın önemli olduğunu belirterek, "3-4 gol de bulabilirdik. Bu noktada tecrübe ve kalite eksikliği yaşadık" diye konuştu. Bursaspor Teknik Direktörü Paul Le Guen ise, "İşimiz zor ama ikinci maçta gücümüzü ortaya koyarak turu geçmeliyiz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.