kapat
   
SABAH Gazetesi
 
    Yazarlar
    Günün İçinden
  » Ekonomi
    Gündem
    Siyaset
    Dünya
    Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
    Cumartesi
    Aktüel Pazar
    Teknoloji
    Otomobil
    Sinema
    Hobi
    Çizerler
Günaydın
ATV
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
'Sırrımız sınırsız hizmet'
Sağlığa yeni düzen
'Şirketimize bir şirket daha ilave ettik'
'Sırrımız sınırsız hizmet'
Yılın sigorta kuruluşu DASK
7 bin 181 Vakıfbank çalışanı BES'e katıldı
Güneş Sigorta ve ISO 9001:2000 uygulamaları
Oyak Emeklilik'ten yeni bir fon
Utkueri Birlik Genel Sekreter Yardımcısı
Hür Sigorta Genel Müdürü Kemal Gül

'Sırrımız sınırsız hizmet'

"AXA OYAK 2003 yılında hayat ve sağlık branşları hariç, elementer branşlarda %54'lük prim artış oranı ile ilk 10 sigorta şirketi arasında en yüksek prim artış oranına ulaştı. Elementer branşlarda sektördeki genel artış ise % 33.1 oranında gerçekleşti. AXA OYAK Genel Müdürü Cemal Ererdi, hızlı büyümenin temel nedenini, şirketin uzun soluklu stratejilerinin acenteleri tarafından iyi özümsenmiş olmasına bağladı. Ererdi; müşteriye en uygun fiyatın verilmesi, hızlı ve tam hasar ödeme, yaygın on-line satış ve hizmet ağı, ayrıca hasar sonrası gösterilen yüksek performans sonucunda AXA OYAK'ın sektörün en hızlı büyüyen şirketi konumuna geldiğini belirtti. Ererdi şirketin büyümesi ile ilgili olarak sözlerine şöyle devam etti: "Mevcut ve potansiyel müşterilerin AXA OYAK'a duymakta olduğu büyük güven ve yüksek müşteri memnuniyeti bu büyümenin arkasındaki diğer önemli nedenlerdir. Müşteri memnuniyetini en yüksek seviyelere taşımak amacıyla şirketin son bir yıl içinde yaptığı teknolojik altyapı yatırımlarının doğal bir yansıması olarak acente ve müşterilere verilen hizmet kalitesi ciddi düzeylerde artış göstererek şirketin büyüme hızına büyük katkıları olmuştur." Ererdi, AXA OYAK'ın hızlı ve sağlıklı büyümesinin sonuçlarının, araştırma raporları, yayın organları ve alınan ödüller ile görülmeye başlandığını ifade etti. Ererdi şirketin müşteri memnuniyetine büyük önem verdiğini belirterek, "AXA OYAK'ın 1300'ün üzerindeki deneyimli acentesinin ideal ve aktif müşteri hizmetlerinin yanı sıra, hasar anında sigortalılarının yanında daha kısa zamanda bulunabilmek için kurulan 7 gün 24 saat hasar ihbar hattıyla müşterilere çok hızlı eksper gönderilebilmesi, geniş anlaşmalı servis ağı ile hasar sonrası araç ve konutlardaki asistans hizmetleri müşteri memnuniyetini yükselten diğer faktörlerdir" dedi.


DİĞER EKONOMİ HABERLERİ
 İtalyanlar istedi Ergun Özen yerinde kalacak
 Bankaları Garanti seviyesine çektiler, borsayı düşürdüler
 Özdemir, Müteahhitler Birliği Başkanlığı'nı bırakıyor
 150 bin Euro'ya mutfak alır mısınız?
 Aria Telsim'i sollayıp ikinciliğe oturacak!
 Uzanlar'ın gizli kasasında 1.2 trilyonluk altın bulundu
 Desa, halka arzla mağaza sayısını ikiye katlayacak
 Kendi yasamıza uyduk, Rekabet Kurulu'na takıldık
 Time, Wal-Mart'a özel aylık dergi çıkaracak
 Doğalgaza nisanda da zam yok
 Düzmece mağaza ile kredi kartı hırsızlığı
 Internetten bedava müzik indirenlere dava
 Enflasyona göre düzeltmeyle bu yıl temettü hayal oldu
 Avrupa'da giyilen her 6 çoraptan biri Türk malı
 Anadolu Cam, Rusya'da Pokrovsky şirketi ile büyüyor
 Anadolu Isuzu ihracata yoğunlaşacak
 Tofaş'ın kârı 29.5 trilyondan 6.3 trilyona indi
 Vergide karmaşa son anda giderildi
 'Taşıt kredisini düşürdük' diye IMF'ye şikâyet ettiler
 Yüksel Mermer, üçüncü kez ODD Başkanı seçildi
YAVUZ SEMERCİ
Sayende Yedikule istasyonu uçtu!
Sahi, İstanbul Boğazı...
İLKER SARIER
"Radikal İslamcı Radikal dönek"
Yukarıdaki başlık ve...
ABDURRAHMAN YILDIRIM
Kıbrıs'ta işler iyi borsada niye kötü?
Kıbrıs'ta yüzdük...
GÜNTAY ŞİMŞEK
Tüp Bebeğe Yönlendirme
Bebek sahibi olmak üzere yola...
Bu yöntem kesin sonuç veriyor
Polis bir kez daha suçluya" sevgili"den ulaştı. Cinayet zanlısı Murat...
Yoksulluğa, Dünya Bankası umut oldu
Sosyal Riski Azaltma Projesi'yle, güvencesi olmayan milyonlarca...
Shahnavaz maddi sıkıntıda (mı?)
Shahnavaz maddi sıkıntıda (mı?)
Son günlerde kulağıma sık sık Ceyla Shahnavaz'ın eşi Sherry...
Aşkları mazide kalmış!
Aşkları mazide kalmış!
Kanal D haber spikeri sosyetik güzel Aslıgül Atasagun ile CNN...
IMKB
E: 20,191 D:% 0.80
DOLAR
S: 1,318,000 D:% 0.02
EURO
S: 1,610,000 D:% 0.31
 
    Ana Sayfa | Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon
Spor | Hava Durumu | Sarı Sayfalar | Günaydın | Bizimcity | Kapak Güzeli | Astroloji | ON Magazin | Sağlık | Cumartesi | Aktüel Pazar | Teknoloji | Otomobil |Sinema | Hobi | Çizerler
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.