"AXA OYAK 2003 yılında hayat ve sağlık branşları hariç, elementer branşlarda %54'lük prim artış oranı ile ilk 10 sigorta şirketi arasında en yüksek prim artış oranına ulaştı. Elementer branşlarda sektördeki genel artış ise % 33.1 oranında gerçekleşti. AXA OYAK Genel Müdürü Cemal Ererdi, hızlı büyümenin temel nedenini, şirketin uzun soluklu stratejilerinin acenteleri tarafından iyi özümsenmiş olmasına bağladı. Ererdi; müşteriye en uygun fiyatın verilmesi, hızlı ve tam hasar ödeme, yaygın on-line satış ve hizmet ağı, ayrıca hasar sonrası gösterilen yüksek performans sonucunda AXA OYAK'ın sektörün en hızlı büyüyen şirketi konumuna geldiğini belirtti. Ererdi şirketin büyümesi ile ilgili olarak sözlerine şöyle devam etti: "Mevcut ve potansiyel müşterilerin AXA OYAK'a duymakta olduğu büyük güven ve yüksek müşteri memnuniyeti bu büyümenin arkasındaki diğer önemli nedenlerdir. Müşteri memnuniyetini en yüksek seviyelere taşımak amacıyla şirketin son bir yıl içinde yaptığı teknolojik altyapı yatırımlarının doğal bir yansıması olarak acente ve müşterilere verilen hizmet kalitesi ciddi düzeylerde artış göstererek şirketin büyüme hızına büyük katkıları olmuştur." Ererdi, AXA OYAK'ın hızlı ve sağlıklı büyümesinin sonuçlarının, araştırma raporları, yayın organları ve alınan ödüller ile görülmeye başlandığını ifade etti. Ererdi şirketin müşteri memnuniyetine büyük önem verdiğini belirterek, "AXA OYAK'ın 1300'ün üzerindeki deneyimli acentesinin ideal ve aktif müşteri hizmetlerinin yanı sıra, hasar anında sigortalılarının yanında daha kısa zamanda bulunabilmek için kurulan 7 gün 24 saat hasar ihbar hattıyla müşterilere çok hızlı eksper gönderilebilmesi, geniş anlaşmalı servis ağı ile hasar sonrası araç ve konutlardaki asistans hizmetleri müşteri memnuniyetini yükselten diğer faktörlerdir" dedi.