Gazetenin peşinde niye koşuyorlar?
Reklamda doğru mesajı vermek çok zordur. Reklam öncelikle "dikkat çekici" olmalıdır. Bunun da en kestirme yolu "abartmaktan" geçer. Ama bu yöntem kullanılırken bazen tam tersi mesajlar da verilebilir. Tıpkı Milliyet gazetesinin son reklam kampanyasında olduğu gibi. İnsanlar elinde Milliyet gazetesi tutan adamın peşine düşüyor. Onu takip ediyor, ne yaparsa aynısını taklit ediyor, göz ucuyla da adamın gazetesini okumaya çalışıyorlar. Milliyet'in yazılı medyada yer alan tam sayfa ilanlarında da bir adam, elinde Milliyet gazetesini tutarken, arkasındaki yüzlerce insanın o "tek" gazete için metrelerce uzunluğunda kuyruk oluşturduğunu görüyoruz. Peki bu gazete, bayiden alınamayacak kadar pahalı mıdır? Hayır! Yoksa bayilerde yeterli sayıda bulunmamakta mıdır? Yoo?!. Ee, öyleyse bunca insan neden o "tek" gazetenin peşinde koşuyor?
|