Avea Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Göktekin Dinçerler, yeni tarifeleri Mobilavantaj ve Mobilöğrenci ile ay başından beri günlük abone girişinin faturasız hatlarda 4-5 kat arttığını bildirdi. Mobil Öğrenci kampanyası reklam filmi boksör kız figürü ile ilgili çekmişti. GSM pazarındaki gelişmelerin değerlendirildiği toplantıda konuşan Dinçerler, "Sabit hatları da şebeke içi fiyatlar seviyesine çektik ve oturmuş yapıyı biraz değiştirdik'' dedi. Avea için önemli olanın satış değil, kullanımı sürekli kılmak olduğuna işaret eden Dinçerler, ''Pazar payımızı büyütmek istiyoruz. Ana prensip karlılık. Finansal anlamdaki beklentileri göz ardı edemeyiz'' şeklinde konuştu. Bir müşteri edinme maliyaetinin 25-30 dolar arasında olduğunu belirtenDinçerler, 5-6 ay kullanım yapan bir abonenin maliyeti karşıladığını söyledi. Dinçerler, Türkiye'de bir aboneden sağlanan ortalama aylık gelirin 10- 12 dolar seviyesinde bulunduğu, yurt dışında ise 40-50 Euro civarında olduğunu kaydederek, "Bu sene içinde geldiği nokta, fiyat seviyesi açısından çok fazla düşüşlerin beklenmemesi gereken bir seviye.'' diye konuştu. Türkiye'de toplam sektörün yüzde 70'nin faturasız hat kullandığını ifade eden Dinçerler, 3-4 milyon kişinin tahminen birden fazla hatta sahip olduğunu söyledi. Göktekin Dinçerler, "Mart ayının başında başlattığımız yeni tarifelerle faturasız hat kazanımlarımız 4-5 kat arttı. Ayrıca mevcut kullanıcılarımızda da konuşma sürelerinin 2-3 kat artmasını bekliyoruz.'' dedi.