|
|
Ölümle tehdit edilmek
KALBİM Benecol'ün televizyondaki reklam bombardımanını siz de izliyorsunuzdur. Gerçekten de ticari olarak başarılı bir kampanya. Ayrıca "bire bir" markaj da uyguluyorlar. Nasıl mı? Firmanın anlaşmalı olduğu reklam ve halkla ilişkiler temsilcisi bir jest yapmış. Bizim Yakından Kumanda köşesini almış, haberlerini değiştirip, bana göndermiş. Bizim köşenin manşetinde şöyle yazıyor "Daha yazacak çok haberiniz, eleştirecek çok programınız var. Bizi bundan mahrum etmeyin!.." İlk başta hoşuma gitti. Ama sonra ölümü koz olarak kullanıp, insanlara bir şeyleri hatırlatmanın pek sevimli bir yöntem olmadığını fark ettim. Ölümden korktuğumdan değil. Nasılsa vade dolunca, hepimiz bu dünyadan göçeceğiz. Ama tıpkı bir dönem Zincirlikuyu Mezarlığı'nın girişinde koca harflerle yazan "Her fani bir gün ölümü tadacaktır" yazısı kadar sevimsiz bir hatırlatma. İnsan öleceğini değil, yaşayacağını düşünerek kendine baksa, doğrunun yanında dursa, kötülüklerden uzak kalsa, bu daha samimi olmaz mı?
|