AOL, Huffington Post’u satın aldı
2009’da Time Warner’dan ayrılan internet portalı AOL, ünlü Amerikan internet gazetesi Huffington Post’u 315 milyon dolara satın aldı.
AOL'den yapılan açıklamada, ayda 25 milyon kullanıcının ziyaret ettiği Huffington Post online haber sitesinin satışına iki
şirketin yönetim kurulları ve hissedarlarının onay verdiği belirtilerek, Amerikan makamlarının da satışa onay vermesinin ardından yılın ikinci yarısından önce satışın resmileşmesinin beklendiği kaydedildi.
Anlaşma çerçevesinde sitenin kurucu ve genel yayın yönetmeni Arianna Huffington, Huffington Post Media Grubu'nun genel yayın yönetmeni kalacak. Huffington Post ve AOL
internet sitesine bağlı Engadget, TechCrunch, Moviefone, MapQuest, Black Voices, PopEater, AOL Music, AOL Latino, AutoBlog, Patch ve StyleList
internet siteleri de bu medya grubunun bünyesine katılacak.
AOL İcra Kurulu Başkanı Tim Armstrong, bu anlaşmanın, içerik, sosyal ağ ve tüketici deneyimlerini içinde toplayan yeni bir Amerikan medyası yaratacağını kaydetti.
Huffington Post, AOL'in Time Warner'dan ayrılmasından bu yana satın aldığı en büyük şirket oldu.