Apple iOS 13'teki problemi kabul etti
Bazı iPhone ve iPad kullanıcıları kişisel erişim noktası özelliğinde bir takım sorunların olduğunu belirtiyordu. Bu durum Apple destek forumlarında ve çeşitli internet topluluklarında dile getirildi. Apple konuyla ilgili bir açıklama yaptı ve bağlantı sorunları olduğu kabul etti.
Sorundan etkilenen kullanıcıların sürekli bağlantı kesintisiyle karşılaştığı ya da hiç bağlanamadığı belirtiliyor. Kullanıcıların iOS 13.1.2 sürümünden beri, sorunu Apple şirketine raporladığı söylense de söz konusu problemin ne zaman ortaya çıktığı tam olarak bilinmiyor.
Sorunla karşılaşan kullanıcılara cihazlarını kapatıp yeniden açarak, sorunu giderebilecekleri söylense de bu yöntem geçici bir çözüm gibi görünüyor.
APPLE DÜZELTME ÜZERİNDE ÇALIŞIYOR
Şu an Apple'ın bir düzeltme üzerinde çalıştığı biliniyor. Ancak bu çalışmanın, iOS13 ve iPadOS 13'te karşılaşılan kişisel erişim sorunuyla ilgili olup olmadığı bilinmiyor. Bunun yanı sıra şirketin, karşılaşılan kişisel erişim sorunuyla ilgili iOS13 ve iPadOS13 destek ekiplerini bilgilendirdiği söyleniyor.
Sorunun, donanımla değil, yazılımla ilgili olduğu söyleniyor. Apple, müşterilerine yeni güncellemeler geldikçe, yazılımlarını güncellemeleri gerektiğini söylüyor. Ancak, yeni güncellemeler içerisinde, karşılaşılan sorunun giderilip giderilmeyeceği belirtilmiyor. (Tamindir)