kapat
   
SABAH Gazetesi
 
  » Yazarlar
    Günün İçinden
    Ekonomi
    Gündem
    Siyaset
    Dünya
    Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Dosyalar
    Arşiv
    Etkinlikler
    Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
    Cuma
    Cumartesi
    Aktüel Pazar
    Otomobil
    Sinema
    Çizerler
Bizimcity
Sizinkiler
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
Ali Saydam @ SABAH
 
Kotler: "Sıradan reklamlara neden para harcanır ki!"
İçtiğimiz süt ya sağlıksız ya da faydasız
Korsanlığın alemi yok!
Kısa...Kısa...

İçtiğimiz süt ya sağlıksız ya da faydasız

Türkiye'de sütün bölgesine göre hâlâ yüzde 70-80 oranında 'merdiven altı' denen sistemle satılıp tüketildiğinden haberdar mısınız? Ya bu sütlerin inanılmaz derecede sağlığa zararlı madde, mikrop içerdiğinden. Tamam, kaynatınca bunlar gidiyormuş ama, bu sefer de sütün içindeki yararlı maddeler de yüzde 60 80 oranında azalıyormuş... Yani ya pis bir şey içiyoruz, ya da yararsız bir şey... Hem de ülkece en az yüzde 70 oranında...
Bunu uzun yıllardır bilim insanları ve Tetrapak anlatıp duruyor. Ya kim destekliyor?
Bir ambalaj sanayi kuruluşu Tetrapak... Hani her gün bir şekilde elimize aldığımız sütlerin, meyve, sebze sularının paketlenmesi için geliştirilmiş paket ya da kutu sisteminin jenerik haline gelmiş markası... Tetrapak'ı kullanan firmaların hedef kitlesi sıvı içecek üreten gıda sektörü. Süt tüketenler Tetrapak'ı pek bilmezler. Buna rağmen çoğumuz biliriz. Hem de saygın bir marka olarak. Çünkü toplumsal sorumluluğuna en az ticari sorumluluk kadar önem verir.
Tetrapak son kampanyası ile bu kez sektörel sorumluluğunu yerine getiriyor. Ona Anne Çocuk Eğitimi Vakfı (AÇEV), SETBİR (Süt, Et gıda Sanayicileri ve Üreticileri Birliği) ve Hacettepe Üniversitesi destek vermişler. Ne yazık ki Sağlık Bakanlığı yok. Oysa bakanlık bu işleri gayet iyi destekler. Tetrapak Pars/McCann ve Tribeca ile çalışıyor. Tribeca, Türkiye'nin en başarılı iletişim danışmanlığı şirketlerinden ve Türkiye'de ICCO'ya bağlı danışmanlık şirketleri birliği İDA'nın 16 üyesinden biri. Reklam'ın amacı"Sütün doğal besin değerlerini kaybetmemesi ve hastalıklara neden olmaması için 'işlenmiş ve paketlenmiş olarak tüketilmesi' ile ilgili kamuoyunu bilgilendirmek." Bu mesaj bir aile ortamında mükemmel bir dille anlatılıyor. Tetrapak'ı ve destek verenleri kutluyorum. Bir de bu filmi ücretsiz olarak yayınlayacak birden fazla TV kanalını kutlayabilsem...

YAZARIN ÖNCEKİ YAZILARI
 Rekabet artık artistik hareketlerde...   / 24-10-2004
 İndeksin yoksa sen de yoksun   / 17-10-2004
 Olacak iş mi Cem Bey...   / 10-10-2004
 Yoka ben geri kafalı bir maço muyum?   / 03-10-2004
 Siyasette şaşmak ve dalmak olmaz   / 26-09-2004
 FB Su, inşallah beni yanıltır   / 19-09-2004
 Kudsi Ergüner'i çok fena kaçırdım   / 12-09-2004
 Efes vurduğu yerden ses getiriyor   / 05-09-2004
 Eczacıbaşı düdük çaldı: Rekabet eksik olmamalı!   / 29-08-2004
 Roche 5 ay önce sürüden kopmuş   / 22-08-2004
İLKER SARIER
Gazetecilerin duruş farkı!
İnsanın toplumda durduğu...
ALİ SAYDAM
Kotler: "Sıradan reklamlara neden para harcanır...
Kırcı burada yakalandı
Haluk Kırcı'nın yakalandığı Mariupol, mafyanın merkezi olarak...
Nurcan töre kurbanı
Bir ay önce ormanda cesedi bulunan kadının aile meclisi kararıyla...
Kardeşi de vuruldu
Kardeşi de vuruldu
Altı ay önce Sarıyer'de öldürülen Burhan Kirsen'in kardeşi Osman'ın...
Sokakta ikinci infaz
Sokakta ikinci infaz
Erzurum'da sokak ortasında işlenen Yılmaz Demir cinayetinin zanlısı...
IMKB
E: 22,900 D:% 1.48
DOLAR
S: 1,473,000 D:% 0.00
EURO
S: 1,871,000 D:% 0.00
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Aktüel Pazar | Sarı Sayfalar | Otomobil | Dosyalar | Arşiv | Ana Sayfa
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.