|
|
Kısa...Kısa...
* Aras Cargo'nun başarılı patronu Sevgili Celal Aras sözünü tuttu ve başlattığı kampanyayı sürdürmeye karar verdi. Gönderi paket ve poşetlerinin üzerine Türkiye'nin çeşitli yörelerinden nefis fotoğraflar koyuyorlardı. 15 milyon insana ulaşan çok akıllıca bir sosyal sorumluluk çalışmasıydı bu. Fakat ekim gibi bitirmeyi planlamışlardı. Hiçbir sosyal sorumluluk çalışması bu kadar kısa sürede bir etki yaratmaz. Bunu hem yazdım, hem de ATV'nin gecesinde rastladığımda kendisine söyledim. Nihayet Aras Cargo yılbaşına kadar süreyi uzatmış. Güzel ama, yine de yetmez sevgili Celal Aras! Her yere sponsor oluyorsun, biraz da kendine sponsor ol! * SEK Süt ve Tat Ketçap'tan iki tane kocaman poşet geldi. Çok başarılı iki pazarlama çalışması ürünü. Birinin sloganı "içSEK, eğlenSEK, büyüSEK" diğerininki "TAT Çap Çap Ketçap"... İkisinde de aynı Hollywood çizgi film figürlerinin kullanılıyor olması biraz kafa karıştırıyor ama mühim değil. Poşetler de ürünler de bıcır bıcır, cana yakın sımsıcak. "Acaba Buggs Bunny, Tazmania Canavarı, Tweety ve Sylvester yerine yerli çizgi kahramanlar bulunsaydı daha çok iş yapmaz mıydı?" diye düşünmedim desem yalan olur. Ama olsun. Tasarım ve fikir çok iyi. Kentlerdeki belli bir kitleyi hedefliyorlarsa ve hedefledikleri satış rakamlarına ulaşırlarsa mesele yok.
|