Ölçek büyüdü, tüketiciye daha cazip fiyatlar sunulacak
Rekabet Kurumu'nun birleşmeye yeşil ışık yakması ile beraber Migros ve Tansaş ekipleri hızla bir entegrasyon sürecine girecek. Migros, her formatın kendi müşterileri nezdinde önceliklerini tespit etti. Entegrasyonda amaç birleşmeden dolayı üst üste konulan değerden daha büyük bir değer yaratmak. Bundan da en çok tüketiciler kazançlı çıkacak ve tüketicilere daha uygun fiyatlı ürünler sunmak mümkün olacak. Her formatın müşterilerinin, beklenti farklılaşmalarına göre hareket edilecek. Tansaş müşterileri ve Migros müşterileri, Şok müşterileri, Makro müşterileri birbirine bazı ortak paydalarda uyumlu iken, bazı noktalarda farklılık taşıyor. Ortak beklentilerde en iyi örnekler hayata geçerken, farklı beklentilerde özgünlüğün korunması hedefleniyor. Bu nedenle Migros, Şok, Tansaş, Makro müşterileri bugüne kadar alışveriş ettikleri mağazalarını tercih sebepleri ne ise aynı şekilde beklentilerini karşılayabilecek, bazı alanlarda bugüne kadar bulduklarından daha iyi bir örnekle karşılaşabilecekler. 2 yılda yurtiçi cironun 2 misline çıkması hedefleniyor. Migros 2004'ü yurtiçinde 1.9 milyar YTL ciro ile kapatmıştı. Tansaş entegrasyonu sonrasında, 2 şirketin toplam büyüklüğünden daha fazla bir değer yaratılması hedefleniyor. Buna göre 2006 sonunda yurtiçi cironun 3.8 Milyar YTL olması amaçlanıyor. Tansaş'ın satın alınmasıyla Migros böylece, 2009 satış hedeflerini 2006 yılında geçmiş olacak.