|
|
|
Kişi başına reklam harcaması 30 dolar
Reklamcılar Derneği Başkanı Jeffi Medina, Türkiye'de markaların sayısının ülkenin kültürel zenginlik ve çeşitliliğini tam olarak yansıtmadığını belirterek, ''Türkiye'nin önü açık, Türkiye AB yolunda hızla ilerliyor. Ülkemizin önündeki en önemli potansiyel, yaratılmayı bekleyen markalarımız'' dedi. Medina, Türkiye'nin uygarlık yarışında hızla ilerlediğini ifade ederek, ''Kişi başına düşen milli gelir arttıkça, daha fazla çocuğumuz eğitildikçe, bilgisayar, internet kullanımında katlanarak büyüdüğümüzü görünce, yüzümüzde gurur ifadesi oluşuyor'' dedi. Medina, şunları söyledi: ''Türkiye'de kişi başına düşen reklam harcaması 30 dolar. Amerika'da 590 dolar. Komşumuz Yunanistan'da kişi başına düşen reklam harcaması 220 doları buluyor. Ülkeler, belli konulardaki kaderlerini kolay kolay değiştiremezler. Ancak bu konudaki kaderimiz elimizde. Tüketim iştahı Türkiye kadar yüksek bir ülkenin, bu iştaha cevap veren markalarının az olması uygarlık yolundaki en büyük engel.''
|