* Adidas, son dönemde sponsorluklara daha fazla ağırlık veriyor. Bu yönde mi büyüyeceksiniz? 50 yılı aşkın süredir dünya şampiyonaları ve olimpiyatlarda Adidas vardı. Atina Olimpiyatları'nda da 28 spor dalı içinde 26'sının tüm giysi malzemelerini veriyoruz. Ciritten gülle atmaya kadar aklınıza gelebilecek pek çok spor dalı için performans artırıcı giysiler üretiyoruz. Türk Milli takımı dahil 21 olimpiyat takımını giydiriyoruz. Bu da olimpiyatlara katılan sporcuların yüzde 50'si demek. Dört yıl önce görevi devraldığımda daha yaratıcı ve teknolojik ürünler çıkaracağız demiştim. Ve 25 kişilik Ar-Ge grubunu 60 kişiye çıkardık. Burada sadece moda tasarımcıları değil, elektrik mühendisleri, endüstriyel tasarımcılar ve mekanikçiler de var.
* Atina Olimpiyatları için yeni bir ürün geliştirdiniz mi? Atina'da ısı yüksek olduğu için giysilere klima-cool dediğimiz bir teknoloji uyguladık. Bu teknoloji, giysinin rahat hava alıp vermesini sağlıyor ve sporcunun terini dışarı atıyor. Ayrıca atletler için dikişleri vücudun hareketlerine göre dizayn edilmiş bir formalar ürettik. Bu da atletin performansını artırıyor. Koşarken ona rahatsızlık vermiyor. 5 bin atle terzi usulü üretim yapıldı.