Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi, 73.9 ile ABD endeksi olan 74.4'ün de biraz gerisinde kaldı.
Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) çalışmasının ikinci çeyrek sonuçlarına göre, Pınar, Opet ve Efes, müşteri memnuniyetlerinde sektörlerinin birincisi oldu. 2006'nın ikinci çeyreğinde TMME Ulusal Endeksi 73,9 seviyesinde gerçekleşti.
Aygaz birinci Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ile Ka Araştırma şirketi ortak girişimi ile başlatılan Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi çalışmasının 2006 ikinci çeyrek sonuçları, bir basın toplantısı ile açıklandı. Çalışmada, ölçümü yapılan tüm sektörler arasındaki marka liderlerine bakıldığında, 2006'nın birinci çeyrek birincisi Aygaz, 88 puanla tüm markalar arasındaki liderliğini korudu. İkinciliği 84 puanla sektörün lideri Pınar aldı. Binek otomobil sektörü lideri Volkswagen ve beyaz eşya sektörü lideri Beko 83 puanla üçüncülüğü paylaşırken, bu markaları 80 puanla akaryakıt istasyonları lideri Opet, TV sektörü liderleri Beko ve Arçelik izledi. Sonuçların açıklandığı toplantıda konuşan TMME Üst Kurul Başkanı Prof. Dr. Ali Rıza Kaylan, sektörlerin, Gayrı Safi Milli Hasıla'nın (GSMH) yüzde 67'sini oluşturan ekonomik sektörleri temsil ettiğini belirtti. Kalyan, TMME çalışmasının veri toplama aşamasında, Türkiye'nin 81 ilinden, tam tesadüfi örnekleme ve telefon anketi yöntemi ile toplam 26 bin 662 kişi ile görüşüldüğünü ve bu verilerin analiz edilerek, sektörel müşteri memnuniyeti endeksleri ve ele alınan sektörlerin lider markalarının belirlendiğini söyledi. İkinci çeyrek sektörel sonuçlarında en yüksek memnuniyetin alkolsüz içeceklerde elde edildiğini ifade eden Kalyan, TMME sektör sonucunun genel olarak ABD'ye kıyasla 9 puan daha yüksek olduğunu kaydetti.