En uzak galaksi gözlemlendi

En uzak galaksi gözlemlendi
JAMES Webb Uzay Teleskobu evrenin oluşumundan 280 milyon yıl sonra ortaya çıkan ve en uzak galaksiyi gözlemledi. Bu keşif, JWST'nin kozmik zamanın en erken evrelerine dair perdeyi aralama kapasitesini bir kez daha ortaya koydu. Yeni keşfedilen galaksiye 'MoM-z14' adı verildi. Keşif, erken evreni gözlemlemek üzere yürütülen Mirage spektroskopik araştırması kapsamında yapıldı. Google Haberler'de tüm gelişmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ı takip edin.

Sabah.com.tr Uygulamamızı İndirin

Uygulamalara Özel Ayrıcalıkları Keşfedin!