Kahvaltı "altın" değilmiş

Kahvaltının bugüne kadar sanılanın aksine günün en önemli öğünü olmayabileceği ortaya çıktı. ABD ve İngiltere'de yapılan araştırmalar, kahvaltıyı atlamanın, obeziteyi tetiklemediğini, metabolizmayı etkilemediğini ve ciddi fiziksel bir soruna yol açmadığını gösterdi. Kilo vermek isteyen 300 gönüllüyü 2 gruba ayıran bilim adamları, ilk gruptakilere düzenli kahvaltı yaptırdı, diğer gruptakilere ise kahvaltıyı atlattı. Kahvaltı yapanların sabah daha enerjik olması dışında iki grup arasında farka rastlanmadı.
Google Haberler'de tüm gelişmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ı takip edin.

Sabah.com.tr Uygulamamızı İndirin

Uygulamalara Özel Ayrıcalıkları Keşfedin!