Şekerli içecek yasağı mahkemeden döndü

ABD'nin New York şehrinde restoranlarda yüksek şeker içeren büyük boy içeceklerin satışına getirilen yasak, mahkeme tarafından geçersiz kılındı. Obeziteyi azaltmayı hedefleyen New York Belediye Başkanı Micheal Bloomberg, mahkemenin kararına itiraz etmeye hazırlandığını söyleyerek, "Mahkemenin, her yıl binlerce kişinin ölümüne yol açan bu içeceklerin satışının engellenmesini kabul edeceğine inanıyoruz" diye konuştu. Yasak, sinema salonları ve seyyar satıcıları da kapsıyordu.
Google Haberler'de tüm gelişmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ı takip edin.

Sabah.com.tr Uygulamamızı İndirin

Uygulamalara Özel Ayrıcalıkları Keşfedin!