Somali'de Şebab hapishane bastı

Somali'nin başkenti Mogadişu'da Şebab örgütü mensuplarının bulunduğu hapishaneye düzenlenen saldırıda, 13 kişi öldü. Yetkililer, terör örgütü Şebab üyelerinin başkent Mogadişu'nun doğusunda yer alan ve istihbarat servisinin örgüt üyelerini gözaltında tuttuğu Godka Jili'ow Hapishanesi'ne baskın düzenlediğini belirtti. Olayda 8'i örgüt mensubu, 3'ü asker ve 2'si sivil, 13 kişinin hayatını kaybettiği, yaralananların da olduğunu bildirildi.
Google Haberler'de tüm gelişmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ı takip edin.

Sabah.com.tr Uygulamamızı İndirin

Uygulamalara Özel Ayrıcalıkları Keşfedin!