Suudi Arabistan Veliaht Prensi, ABD Dışişleri Bakanı Rubio ile görüştü

Suudi Arabistan Veliaht Prensi Muhammed bin Selman'ın, ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio ile bir araya geldiği bildirildi.

Suudi Arabistan Veliaht Prensi, ABD Dışişleri Bakanı Rubio ile görüştü

Suudi Arabistan haber ajansı SPA'ya göre, Bin Selman, ülkeye gelen Rubio'yu kabul etti. Haberde ayrıntıya yer verilmedi.

Rubio, gün içinde ülkenin batısındaki Cidde kentine ulaşmıştı.

Ukrayna Devlet Başkanı Volodimir Zelenskiy de Suudi Arabistan'a gitmişti.

Yerel basında, Zelenskiy'nin Suudi Arabistan Veliaht Prensi Muhammed bin Selman ve ABD Dışişleri Bakanı Rubio ile bir araya gelmesinin planlandığı kaydedilmişti.

Google Haberler'de tüm gelişmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ı takip edin.
Haber Girişi Halil İbrahim Ğlkü - Editör

Sabah.com.tr Uygulamamızı İndirin

Uygulamalara Özel Ayrıcalıkları Keşfedin!