Yalan 'Zaman'ı

Giriş Tarihi: 3.1.2016 00:59 Güncelleme Tarihi: 3.1.2016 01:00
Yalan 'Zaman'ı

Günün yalan haberi Zaman Gazetesi’nden geldi. Zaman gazetesi A Haber'e verilen cezaları bakın nasıl perdeledi?

Paralel medyanın amiral gemisi Zaman Gazetesi skandal bir habere imza attı. "Radyo ve Televizyon Üst Kurulu Samanyolu'na ceza kesme kurumuna dönüşmüş" başlıklı haberde büyük bir algı operasyonuna imza atıldı. Zaman Gazetesi'ne göre A Haber'e sadece 20 ceza kesilmişti. Yani Radyo ve Televizyon Üst Kurulu iddiaların aksine A Haber'i kollamıştı.

ZAMAN'IN YENİ ALGI OPERASYONU

Oysa ki gerçek bunun tam tersiydi. Radyo ve Televizyon Üst Kurulu'nun sitesinde yayımladığı tabloya göre 1 Kasım genel seçimleri döneminde en çok ceza verilen televizyon kanalı A Haber oldu. Tablo, kurumun raporları doğrultusunda A Haber'e o dönem içerisinde verilen ceza sayısının toplam 127'ye ulaştığını gösteriyor. Sadece program durdurma cezasının sayısı bile A Haber'e uygulanan yaptırımın nasıl sansüre dönüştüğünü anlatmaya yetiyor. Çünkü tüm kanallara kesilen toplam 388 program durdurma cezasının 99'u, yani yaklaşık 4'te biri A Haber'e verilmiş...

A Haber'e kurulduğu günden bu yana verilen cezalar hesaba katıldığında ise çok vahim bir durum ortaya çıkıyor. Çünkü 2011'den bu yana A Haber'e verilen para, uyarı ve ekran karartma cezalarının sayısı 300'e yaklaşıyor.

ZAMAN A HABER'E VERİLEN CEZALARI PERDELEDİ

Zaman Gazetesi bu gerçekleri perdeleyerek yaptığı haberle hem Radyo ve Televizyon Üst Kurulu'nu aklamış oluyor, hem de paralel yayın organlarını mağdurmuş gibi göstermeyi amaçlıyor. Şimdi Radyo ve Televizyon Üst Kurulu'nun Zaman Gazetesi'nin bu algı operasyonuna yönelik bir açıklama yapıp yapmayacağı merak ediliyor.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Yalan 'Zaman'ı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN