Yüksekdağ Almanya’ya gitti

HDP Eş Genel Başkanı Figen Yüksekdağ Almanya'nın Frankfurt kentine gitti.

Yüksekdağ Almanya’ya gitti

"NORMAL PROGRAMIM İÇİN GİDİYORUM" ?

Türk Hava Yolları'na ait uçakla Frankfurt'ta giden Yüksekdağ, Atatürk Havalimanı VIP Salonu'nda kendisini bekleyen basın mensuplarının gündeme ilişkin sorularını yanıtsız bıraktı. Fakat havalimanının döner kapısından içeri gireceği sırada "Normal programım için gidiyorum" dedi.

YÜKSEKDAĞ ALMANYA'YA BÖYLE GİTTİ!

Google Haberler'de tüm gelişmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ı takip edin.

Sabah.com.tr Uygulamamızı İndirin

Uygulamalara Özel Ayrıcalıkları Keşfedin!