Uyuşturucu şüphelisi, jandarmaya ateş açtı: 1 şehit, 2 asker yaralı

Uyuşturucu şüphelisi, jandarmaya ateş açtı: 1 şehit, 2 asker yaralı
Osmaniye İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, Fakıuşağı Mahallesi'nde uyuşturucu imal ve ticareti yaptığı tespit edilen Adil D.'nin evine operasyon düzenledi. Eve gelen ekiplere Adil D., ateş açtı. İlk ateşte Teğmen Şule Erdoğdu ile Jandarma Astsubay Kıdemli Başçavuş Hasan Bozkurt ve Jandarma Astsubay Kıdemli Çavuş Gökhan Baysal yaralandı. Hastaneye kaldırılan yaralılardan Bozkurt, şehit oldu. Yaralı Teğmen Erdoğdu ile Astsubay Baysal'ın sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi. Şüpheli Adil D. ise yakalandı. Google Haberler'de tüm gelişmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ı takip edin.

Sabah.com.tr Uygulamamızı İndirin

Uygulamalara Özel Ayrıcalıkları Keşfedin!