‘Uyuşturucu satmadım, kullandım’

‘Uyuşturucu satmadım, kullandım’
Uyuşturucu soruşturması kapsamında tutuklanan spiker Ela Rümeysa Cebeci'nin savcılığa verdiği ek ifadesinde, "Ben hiçbir zaman kimseye uyuşturucu satmadım. Kimseye uyuşturucu vermedim. THC esrarın da suç olduğunu bilmiyordum, yurtdışında uyuşturucunun serbest olduğunu bildiğim için böyle bir hataya düştüm" dediği belirtildi. Google Haberler'de tüm gelişmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ı takip edin.

Sabah.com.tr Uygulamamızı İndirin

Uygulamalara Özel Ayrıcalıkları Keşfedin!