Üniversite eğitimini 3 yıla indirecek çalışma sürüyor

Üniversite eğitimini 3 yıla indirecek çalışma sürüyor
Üniversitede eğitim süresinin 3 yıla indirilmesine ilişkin çalışmalar Meclis gündemine taşındı. Milletvekillerinin sorularını yanıtlayan YÖK Başkanvekili Prof. Dr. Naci Gündoğan, ilgili kamu kurum ve kuruluşları, meslek örgütleri ile sivil toplum kuruluşlarının katılımıyla istişare süreçlerinin devam ettiğini belirterek "Çalışmalar belirli bir olgunluk seviyesine ulaştığında kamuoyu bilgilendirilecek" dedi. Google Haberler'de tüm gelişmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ı takip edin.

Sabah.com.tr Uygulamamızı İndirin

Uygulamalara Özel Ayrıcalıkları Keşfedin!