Bakan Uraloğlu'ndan Hürmüz'deki Türk gemilerine ilişkin açıklama

Hürmüz Boğazı'ndaki Türk gemilerine ilişkin açıklamalarda bulunan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdülkadir Uraloğlu, “3 tanesini çıkardık, 4 tanesinin çıkma talebi yok. Geri kalan 8 geminin çıkma talebini Dışişleri Bakanlığı koordinasyonunda yürütüyoruz” ifadelerini kullandı.

Bakan Uraloğlu’ndan Hürmüz’deki Türk gemilerine ilişkin açıklama
AYRINTILAR GELİYOR... Google Haberler'de tüm geliþmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ý takip edin.

Sabah.com.tr Uygulamamızı İndirin

Uygulamalara Özel Ayrıcalıkları Keşfedin!