Başkan Erdoğan, Dünya Çiftçiler Günü'nü kutladı

Başkan Recep Tayyip Erdoğan, 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü'nü kutladı.

Başkan Erdoğan, Dünya Çiftçiler Günü’nü kutladı

Erdoğan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Üretimiyle Türkiye'nin gücüne güç, sofrasına bereket katan tüm çiftçilerimizin 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü'nü tebrik ediyorum. Çiftçilerimizin bolluk ve bereketle dolu verimli bir yıl geçirmesini diliyorum." ifadelerini kullandı.

Google Haberler'de tüm gelişmeleri tek kaynakta görmek için Sabah'ı takip edin.

Sabah.com.tr Uygulamamızı İndirin

Uygulamalara Özel Ayrıcalıkları Keşfedin!