Denizbank müşteri hizmetleri telefon numarası kaç? Denizbank müşteri temsilcisi telefonu
Denizbank bankasında hesabı veya kredi kartı olan vatandaşlar şubelere gitmeden işlemlerini müşteri temsilcisi yardımı ile yapabilirler. Denizbank müşteri hizmetleri telefon numarası da bu vatandaşlar tarafından en sık merak edilen konuların başında yer alıyor. Denizbank müşteri hizmetleri telefon numarasını tuşlayarak bankacılık işlemlerinizi şubelere gitmeye gerek kalmadan halledebilirsiniz.
Denizbank müşteri temsilcisine bağlanmak isteyen kişiler aşağıdaki telefon numarasını tuşlayabilirler. Bankacılık işlemlerini online olarak ya da telefon üzerinden şubeye gitmeye gerek kalmadan yapabilirsiniz. Kredi kartı ya da banka hesabınız ile ilgili merak ettiğiniz soruların yanıtını Denizbank müşteri hizmetleri numarası arayarak öğrenebilirsiniz. Denizbank müşteri hizmetleri telefon numarası ve iletişim bilgilerini burada bulabilirsiniz.
DENİZBANK MÜŞTERİ HİZMETLERİ TELEFON NUMARASI KAÇ?
Denizbank'ın müşteri hizmetleri numarası şöyle;
0850 222 0800
DENİZBANK HAKKINDA
(Bu metin ilgili bankanın resmi internet sitesinden alınmıştır.)
DenizBank, 1997 yılında bir bankacılık lisansı olarak Zorlu Holding tarafından Özelleştirme İdaresi'nden satın alınarak yolculuğuna başladı. Ekim 2006'da Avrupa'nın önde gelen finans gruplarından Dexia bünyesine katılan banka, 6 yıl boyunca Dexia ana hissedarlığında faaliyetlerini sürdürdükten sonra, 28 Eylül 2012 itibarıyla Rusya'nın en büyük bankası Sberbank çatısı altında hizmet vermeye başladı.