Otomobil satışında "showroom" dönemi
OTOMOBİL pazarındaki gelişim, satış ve pazarlama konusunda da yaşandı. Geçmişte bir masa bir kasa zihniyetinde yönetilen galeriler yerini showroom'lara bıraktı. Bu konuda öncülük yapan firmalardan Kosifler Oto, sektördeki 20'inci yılını kutluyor. İstanbul Bostancı, Çiftehavuzlar ve Antalya showroomlar'ında hizmet veren Kosifler Oto, BMW, Mini ve Land Rover markalarının satışı ve satış sonrası servis hizmetlerini gerçekleştiriyor. Kosifler Oto'nun 20 yıllık başarısında hedefe odaklı bir şirket olması ve değişen tüketici ihtiyaçlarına cevap verebilmesinin yattığını anlatann Hasan Kosif, 20 yılı şöyle anlatıyor: "Kosifler Oto'da ilk günden bu yana, her zaman işin başında olduk ve çalışanlarımızla birlikte ailemizi büyüttük. Çalışanlarımızı da müşterilerimizi de ailemizin bir parçası olarak gördük. Kosifler Oto'nun başarısının arkasında, bu butik anlayışıyla yürüttüğü prensipli çalışma disiplini vardır. Geçtiğimiz 20 yıl süresince pazara giren markaların sayısının artması ve öne geçme yarışlarına bağlı olarak, hizmet kalitelerini sürekli yükseltmeleri, tüketicinin hem bilinçlenmesine, hem de taleplerinin artmasına neden oldu. 20 yıl içerisinde özellikle otomotiv sektöründe- insanların tüketim alışkanlıkları, yaşam şekillerindeki değişikliklere paralel olarak değişti. Yerleşimin şehir dışına taşması, ev-iş arası mesafelerin artması da konforlu ve güvenli araçlara olan ilgiyi arttırdı bu da otomobillerin tasarımlarını yakından etkiledi. Sosyal faktörler ise, otomobil alımlarında her zaman belirleyici bir etkendir. BMW sahibi olmanın verdiği prestij gibi... Ancak günümüzde fonksiyon odaklı seçimler yapılıyor. Eskiden daha büyük ve geniş otomobiller tercih edilirken, daralan şehir ortamında artan araç sayısı, kullanım kolaylığı vb... nedenlerden dolayı hacimsel olarak daha küçük ve daha ekonomik otomobiller tercih edilir oldu. Sektörünün her zaman bir numarası olan ve segment yaratan BMW, bu konuda da öncü olarak değişiklikleri tüketicisine ilk sunan kurum oldu. Biz de geliştirdiğimiz ilişki yönetimi politikalarıyla dostlarımızın her zaman yanında olduk. Servislerimizde müşterilerimize en iyi ve en kaliteli hizmeti sunuyoruz. İşte bu yüzden tüketici, BMW ile prestijli, güvenilir bir otomobil almakla kalmıyor, markanın güvencesi eşliğinde, yüzlerce çalışanından oluşan servis ordusunun hizmetine de sahip oluyor. 2005 yılının Şubat ayında İngiltere'de yapılan Uluslararası Servis Danışmanları Yarışması'nda Kosifler Otomotiv'in servisteki başarısı tescillendi. Kosifler Oto Servis Şefi Sedat Sağlam, dünya birinciliğini kazandı. Servisimiz, kalitemizin ve liderliğimizin öğelerini barındıran göz bebeğimiz."
|