kapat
   
SABAH Gazetesi
 
    Son Dakika
    Yazarlar
    Günün İçinden
    Ekonomi
    Gündem
    Siyaset
    Dünya
    Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Dosyalar
    Teknoloji
    Otomobil
    Detaylı Arama
    Arşiv
    Etkinlikler
    Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
    Cumartesi
    Aktüel Pazar
    İşte İnsan
    Sinema
    Turizm Rehberi
    Çizerler
Bizimcity
Sizinkiler
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
Otomobil satışında "showroom" dönemi

OTOMOBİL pazarındaki gelişim, satış ve pazarlama konusunda da yaşandı. Geçmişte bir masa bir kasa zihniyetinde yönetilen galeriler yerini showroom'lara bıraktı. Bu konuda öncülük yapan firmalardan Kosifler Oto, sektördeki 20'inci yılını kutluyor. İstanbul Bostancı, Çiftehavuzlar ve Antalya showroomlar'ında hizmet veren Kosifler Oto, BMW, Mini ve Land Rover markalarının satışı ve satış sonrası servis hizmetlerini gerçekleştiriyor. Kosifler Oto'nun 20 yıllık başarısında hedefe odaklı bir şirket olması ve değişen tüketici ihtiyaçlarına cevap verebilmesinin yattığını anlatann Hasan Kosif, 20 yılı şöyle anlatıyor: "Kosifler Oto'da ilk günden bu yana, her zaman işin başında olduk ve çalışanlarımızla birlikte ailemizi büyüttük. Çalışanlarımızı da müşterilerimizi de ailemizin bir parçası olarak gördük. Kosifler Oto'nun başarısının arkasında, bu butik anlayışıyla yürüttüğü prensipli çalışma disiplini vardır. Geçtiğimiz 20 yıl süresince pazara giren markaların sayısının artması ve öne geçme yarışlarına bağlı olarak, hizmet kalitelerini sürekli yükseltmeleri, tüketicinin hem bilinçlenmesine, hem de taleplerinin artmasına neden oldu. 20 yıl içerisinde özellikle otomotiv sektöründe- insanların tüketim alışkanlıkları, yaşam şekillerindeki değişikliklere paralel olarak değişti. Yerleşimin şehir dışına taşması, ev-iş arası mesafelerin artması da konforlu ve güvenli araçlara olan ilgiyi arttırdı bu da otomobillerin tasarımlarını yakından etkiledi. Sosyal faktörler ise, otomobil alımlarında her zaman belirleyici bir etkendir. BMW sahibi olmanın verdiği prestij gibi... Ancak günümüzde fonksiyon odaklı seçimler yapılıyor. Eskiden daha büyük ve geniş otomobiller tercih edilirken, daralan şehir ortamında artan araç sayısı, kullanım kolaylığı vb... nedenlerden dolayı hacimsel olarak daha küçük ve daha ekonomik otomobiller tercih edilir oldu. Sektörünün her zaman bir numarası olan ve segment yaratan BMW, bu konuda da öncü olarak değişiklikleri tüketicisine ilk sunan kurum oldu. Biz de geliştirdiğimiz ilişki yönetimi politikalarıyla dostlarımızın her zaman yanında olduk. Servislerimizde müşterilerimize en iyi ve en kaliteli hizmeti sunuyoruz. İşte bu yüzden tüketici, BMW ile prestijli, güvenilir bir otomobil almakla kalmıyor, markanın güvencesi eşliğinde, yüzlerce çalışanından oluşan servis ordusunun hizmetine de sahip oluyor. 2005 yılının Şubat ayında İngiltere'de yapılan Uluslararası Servis Danışmanları Yarışması'nda Kosifler Otomotiv'in servisteki başarısı tescillendi. Kosifler Oto Servis Şefi Sedat Sağlam, dünya birinciliğini kazandı. Servisimiz, kalitemizin ve liderliğimizin öğelerini barındıran göz bebeğimiz."

1 2 3 4 5
 
DİĞER OTOMOTİV HABERLERİ
 Otomobil aşkı hiç bitmiyor
 At arabasından otomobile
 Türk imzalı araçlara ödül
 Türk yöneticiler kapışılıyor
 Oto Fuarı'mız uluslararası oldu
 Aküden motor üretimine
 1.2 milyon ekmek yiyor
 Türkler otomobilde gri rengi tercih ediyor
 Yarışlardan alnımızın akıyla çıktık
 Dünya devlerinden Türkiye'ye övgü
 Teknolojimizi yarına hazırlayalım
 İhraç projelerinde yerlilik oranı istenilen seviyede değil
 Asyalıların ikinci Avrupa çıkarması
 Otomobile olan aşkımız bitmiyor
 Trafikteki araç sayısı arttı otoyollar 1900 km'ye uzadı
 En büyük rakibimiz Doğu Avrupa ülkeleri
 Kamyonda Türk damgası
 Türk otobüscülerin Avrupa çıkarması
 Bursa, Fiat'ın üç üretim üssünden biri oldu
 Türkiye dünyanın hafif ticari aracını üretiyor
 Ticaride ihracat yüzde 22 arttı
 Son 5 yıllık ihracat 1 milyon adedi geçti
 Ticari araç pazarı KOBİ'lerle büyüdü
 Ticarilere rekor dayanmıyor
 Şirket imajını, kullandıkları aracın markasıyla...
 Türkiye sevdalısıyız, kriz zamanı bile yatırım yaparız
 Türkiye'nin ilk otomobili Devrim
 Otomotiv Türkiye'nin teknoloji çıtasını yükseltti
 Üretim artışında dünya devlerini solladık
 Otomotivde yeni dönem 2006 Ocak'ta başlıyor
 Dünyada üretilen her 100 otonun 1'i Türk
 Montaj sanayinden %100 yerli otomobil üretimine
 Otomotiv ekonominin itici gücü
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Aktüel Pazar | Sarı Sayfalar | Otomobil | Dosyalar | Arşiv | Künye | Ana Sayfa
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Üretim ve Tasarım   Merkez Bilgi Grubu