Yeni bir furya başlayabilir
Şimdi yazıya şöyle girsem: "My dear readers. When I saw the Diesel ad, I said to myself: "Oh my god! I never saw an advertisement which is more exciting then this one! What an innovation?.." Nasıl olurdu?.. Tuhaf olurdu herhalde. Diesel'in tam sayfa, dinozorlu, fiyatların taş devrinden kaldığını imâ ettiği, İngilizce reklamları da bir tuhaf olmuş doğrusu. Altta Türkçe minik bir açıklama var. Son derece esprili: "Fiyatlar tarih öncesi devirlere ait. Prehistorik ve aynı zamanda histerik, yani dayanılmaz". Ben sempatik buldum. Ama hedef kitlesi ne der emin değilim. Ne kadar genişlikteki bir hedef kitleye ulaşır onu da kestirmek zor. Risk almadan başarı olmuyor. Bizim gibi tutucu beyinlere ters gelebilir, ama bakarsınız tutuverir. Bundan sonra da bol bol İngilizce reklam görürmüşüz mesela. Niye olmasın? İnsan kaynakları ekleri, İngilizce ilanlarla dolu değil mi?
|