|
|
Fantastik hizmetler
Benim bir 'tikim' var. Bir alet aldım mı, ille de her şeyini bileceğim. Her işlevini kullanacağım... Örneğin bilgisayarımı ve Microsoft programlarını %5-10 kapasite ile daktilo gibi kullanmak beni deli ediyordu. İsterseniz hastalık deyin ister 'tik', aldığım her aletin ekmek kızartacağından en karmaşık kameraya kadar- mutlaka broşürünü okurum... Şimdi benim gibi bir adama Allah'tan reva mıdır, Turkcell'in, Telsim'in, Avea'nın yaptıkları... Bunların yüzlerce hizmeti var. İnsanın başı dönüyor. Hele iki tanesi var ki, fantastikliğin zirvesi. Neymiş bir parça dinliyorsun. Şarkıyı kimin terennüm ettiğini bilmiyorsun. Turkcell'e dinleteceksin. O da sana söyleyecek. Sen de meraktan çatlamaktan kurtulacaksın. Vallahi pes. Helal olsun. 'Portofinolu' reklamı mükemmel. Çok eğleniyorum. Ama kullanamadığım için de kendimi kötü hissediyorum. Demek ki, bu konuda benim gibi milyonlarca 'hasta' var. Şarkının adını ve kimin söylediğini bilemedi mi, deliriyor... Hele Avea'ya ne demeli... Bir yakınımız ararken beklemek durumunda kalırsa sevdiği parçayı dinleyecekmiş. Hadi bir kere dinledik. Haydi ikincisinde de tamam. Üçüncüsü sinirlenme kat sayısı artmaz mı? Beklerken insan kendisiyle alay ediliyormuş gibi gelmez mi? Herhalde benim aklım ermiyor... Bu işlerin tanıtımına milyonlarca Dolar harcayacaklarına, Turkcell'in 'Çağdaş Türkiye'nin Çağdaş Kızları' projesinde olduğu gibi uzun vadeli sosyal programlara ve bunların tanıtımına yatırsalar, marka bağımlılığını çok daha fazla artmaz mı?
|