kapat
   
SABAH Gazetesi
 
    Son Dakika
    Yazarlar
    Günün İçinden
    Ekonomi
    Gündem
    Siyaset
    Dünya
    Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Dosyalar
    Teknoloji
    Otomobil
    Detaylı Arama
    Arşiv
    Etkinlikler
    Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
    Cumartesi
    Aktüel Pazar
    İşte İnsan
    Sinema
    Turizm Rehberi
    Çizerler
Bizimcity
Sizinkiler
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
Türk imzalı araçlara ödül
Baştan aşağı yenilendi
Yüzü değişti kapasitesi arttı

Baştan aşağı yenilendi

TAMAMEN yenilenen Clio III, 3.99 metrelik uzunluğu ile bir önceki modele göre daha büyük ve daha geniş oturma alanı sunuyor. Renault-Nissan İttifakı tarafından geliştirilen B platformu üzerinde üretilen Clio III, uzun yol için tasarlandı. Yürüyen aksamı Megane II'ninkilerden esinlenerek geliştirildi. Clio III'de Elektronik Fren Dağıtıcısı (EBV) ve Acil Fren Yardımı (AFU) fonksiyonlu Bosh 8.0 ABS sistemi ile standart olarak sunuluyor. Anti-patinaj (ASR) ile viraj kontrol fonksiyonu (CSV) ve Vites Küçültmelerde Motor Torku Regülatörü (MSR) içeren bir Dinamik Sürüş Kontrolu (ESP) sistemi de isteğe bağlı bulunuyor. Clio III'deki "eller serbest" Renault kartı ve ek viraj farları gibi bazı özellikler bu segmentte ilk kez görülen yenilikleri oluşturuyor. Clio III'de Euro 4 normuna uygun 1.2 16V (75 bg), 1.4 16V (100 bg) ve 1.6 16V (110 bg) benzinli motorlar ve 70 bg, 85 bg ve 105 beygir güçlerinde olmak üzere bir 1.5 dCi dizel motor bulunuyor.

1 2 3 4 5
 
DİĞER OTOMOTİV HABERLERİ
 Otomobil aşkı hiç bitmiyor
 At arabasından otomobile
 Türk yöneticiler kapışılıyor
 Oto Fuarı'mız uluslararası oldu
 Aküden motor üretimine
 1.2 milyon ekmek yiyor
 Türkler otomobilde gri rengi tercih ediyor
 Yarışlardan alnımızın akıyla çıktık
 Dünya devlerinden Türkiye'ye övgü
 Teknolojimizi yarına hazırlayalım
 İhraç projelerinde yerlilik oranı istenilen seviyede değil
 Asyalıların ikinci Avrupa çıkarması
 Otomobile olan aşkımız bitmiyor
 Trafikteki araç sayısı arttı otoyollar 1900 km'ye uzadı
 En büyük rakibimiz Doğu Avrupa ülkeleri
 Otomobil satışında "showroom" dönemi
 Kamyonda Türk damgası
 Türk otobüscülerin Avrupa çıkarması
 Bursa, Fiat'ın üç üretim üssünden biri oldu
 Türkiye dünyanın hafif ticari aracını üretiyor
 Ticaride ihracat yüzde 22 arttı
 Son 5 yıllık ihracat 1 milyon adedi geçti
 Ticari araç pazarı KOBİ'lerle büyüdü
 Ticarilere rekor dayanmıyor
 Şirket imajını, kullandıkları aracın markasıyla...
 Türkiye sevdalısıyız, kriz zamanı bile yatırım yaparız
 Türkiye'nin ilk otomobili Devrim
 Otomotiv Türkiye'nin teknoloji çıtasını yükseltti
 Üretim artışında dünya devlerini solladık
 Otomotivde yeni dönem 2006 Ocak'ta başlıyor
 Dünyada üretilen her 100 otonun 1'i Türk
 Montaj sanayinden %100 yerli otomobil üretimine
 Otomotiv ekonominin itici gücü
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Aktüel Pazar | Sarı Sayfalar | Otomobil | Dosyalar | Arşiv | Künye | Ana Sayfa
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Üretim ve Tasarım   Merkez Bilgi Grubu