Fenerbahçe'de Aziz Yıldırım'ın yeniden başkan seçilmesinin ardından teknik direktörlük koltuğuna Aykut Kocaman'ın getirilmesi bekleniyordu.
Sarı-lacivertlilerde uzun süren görüşmelerin ardından son karar İsmail Kartal'da kılınmış ve 65 yaşındaki çalıştırıcı göreve getirilmişti.
KOCAMAN'NDAN İLK AÇIKLAMA
Gelinen noktada Aykut Kocaman, sürecin perde arkasını anlatırken, ilk kez bir açıklama yayınladı. İşte o ifadeler...
"Son bir aylık zaman zarfına ilişkin, kamuoyunda yer alan kimi yanıltıcı haberler ve yorumlardan sonra gördüğüm lüzum üzerine açıklama ihtiyacı doğmuştur. 1 Mayıs 2026 Cuma günü Sayın Aziz Yıldırım'ın daveti üzerine başlayan ve sonrasında resmi bir paydaşı olmadığım bu süreçte; Sayın Oğuz Çetin'le Fenerbahçe'nin sezon planlaması, transfer tercihleri ve mevcut oyuncu dengesi üzerine kapsamlı, yoğun ve uyumlu bir çalışmamız olmuştur.
"Ertesi gün Fenerbahçe Yönetim Kurulu'nun bir tercihte bulunduğu yönündeki haberler kamuoyuna medya aracılığıyla yansımış ve tarafım da bu yolla bilgi sahibi olmuştur"
"EN BÜYÜK PAY YÖNETİMLERİNDİR"
"Çeşitli vesilelerle daha önce dile getirdiğim gibi, 'Bir spor kulübündeki başarı ve başarısızlıklardaki en büyük pay yönetimlerindir."
"Çünkü her şey onların kararları ve tercihleriyle şekillenir.' Burada çeşitli vaatlerle Fenerbahçe kongre üyelerinin onayını almış yönetim, tercihlerini kullanmıştır."