Fenerbahçe'de yeni sezon hazırlıkları devam ederken, başkan Aziz Yıldırım ve yönetimi, takımı ziyaret etti. Yıldırım, İsmail Kartal ve oyuncularla görüşürken taraftarın beklentisine de vurgu yaptı.
Fenerbahçe yeni sezon çalışmalarına tüm hızıyla devam ediyor. Topuk Yaylası'ndaki kampta dün akşam gerçekleşen antrenman taraftara açılırken, sarı-lacivertli futbolseverler akın etti.
Teknik direktör İsmail Kartal yönetimindeki idmanda futbol direktörü Oğuz Çetin de sahaya indi.
Çetin, teknik ekip ve futbolcularla bir toplantı gerçekleştirdi. Ayrıca Başkan Aziz Yıldırım ve başkan vekili Barış Göktürk de tesislere geldi.