Antarktika hayaliyle çıktığı lüks gemi yolculuğu kâbusa dönüştü. Hantavirüs şüphesi nedeniyle 42 gün boyunca tek kişilik odada karantinada tutulan Jake Rosmarin, özgürlüğüne kavuşmasının ardından yaşadığı zorlu süreci ve en büyük korkusunu anlattı.
Lüks bir Antarktika seyahati için yola çıkan ancak kemirgenlerden bulaşan ölümcül hantavirüs salgını nedeniyle 3 yolcusunu kaybeden MV Hondius gemisinin gizemi sürüyor.
Gemideki potansiyel temaslılardan biri olduğu için Nebraska'daki özel bir tesiste tam 6 hafta boyunca sıkı karantinada tutulan ve bu süreçte yaşadığı psikolojik travmayı sosyal medyadan paylaşarak fenomen olan Jake Rosmarin, 42 günlük karantinanın nihayet sona ermesiyle ilgili son durumu paylaştı.
ANTARKTİKA HAYALİYLE BAŞLAYAN 42 GÜNLÜK KARANTİNA
Erken mayıs döneminde hayallerindeki Antarktika seyahati için lüks yolcu gemisi MV Hondius'a binen Amerikalı Jake Rosmarin, hayatının en büyük ve en travmatik deneyimiyle karşılaşacağından tamamen habersizdi.
Karantina sürecinin ortalarında Amerikan basınına konuşan genç adam, odasından dışarı çıkmaya bile korktuğunu belirterek hastalanma ya da virüsü ailesine, arkadaşlarına bulaştırma riski tamamen sıfır olana kadar kapıdan tek bir adım bile atmak istemediğini gözyaşları içinde itiraf etmişti.
KARANTİNA SÜRECİNİ SOSYAL MEDYA HESABINDAN GÜN GÜN PAYLAŞTI
Zorunlu tecrit nedeniyle dört duvar arasında yapayalnız kalan ve önünde geçmek bilmeyen muazzam bir zaman boşluğu bulan Jake Rosmarin, çareyi yaşadığı bu sıra dışı süreci dijital dünyaya aktarmakta buldu.
Her gün kaldığı odadan videolar çeken, virüsün semptomlarını kontrol ettiği anları paylaşan ve psikolojik durumunu dürüstçe takipçilerine anlatan genç adam, kısa sürede internet dünyasının en çok merak edilen isimlerinden biri haline geldi.
Tesisten ayrılmadan hemen önce kendisini destekleyen milyonlarca takipçisi için duygusal bir veda videosu yayınlayan genç adam, hayatının en zorlu dönemini hiç tanımadığı yabancı insanların gösterdiği inanılmaz şefkat, dualar ve mektuplar sayesinde atlatabildiğini söyledi.