Bursa'nın Yıldırım ilçesinde bir vatandaşın başına gelen olay akıllara durgunluk verdi. İddiaya göre, eşi tarafından yanlışlıkla çöp sanılarak atılan siyah poşetin içinde servet yatıyor. Olayın ardından ilçe alarma geçerken mahalleli, polis ve belediye ekipleri o poşeti bulabilmek için adeta seferber oldu. İşte detaylar…
Olay, Yıldırım ilçesi Esenevler Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, Sedair Kurnaz, Nilüfer ilçesi Akçalar Mahallesi'nde satın almak istediği ev için biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altını, hırsızlık riskine karşı evindeki bir elbisenin içine sararak siyah bir poşette sakladı.
POŞETİ ALMAK İÇİN GİTTİĞİNDE ACI GERÇEKLE YÜZLEŞTİ
Ev sahibiyle fiyat konusunda anlaşan Kurnaz, ödeme yapmak için altınların bulunduğu poşeti almak istediğinde yerinde olmadığını fark etti. Eşine durumu sorması üzerine acı gerçekle karşılaştı.
ALTINLARI ÇÖP SANIP KONTEYNERE ATTI
İddiaya göre Kurnaz'ın eşi, ev temizliği yaptığı sırada içinde altınların bulunduğu siyah poşeti çöp zannederek evin önündeki çöp konteynerine attı.
"1 KİLOGRAM ALTINI POŞETİN İÇİNE KOYUP SAKLAMIŞTIM"
Yaşadığı talihsiz olayı anlatan Sedair Kurnaz, "Akçalar Mahallesi'nde bir ev almıştım. Fiyatta anlaştık. Yaklaşık 1 kilogram altını poşetin içine koyup saklamıştım.