kapat
   
SABAH Gazetesi
 
    Son Dakika
    Yazarlar
    Günün İçinden
    Ekonomi
    Gündem
    Siyaset
    Dünya
    Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Dosyalar
    Teknoloji
    Otomobil
    Detaylı Arama
    Arşiv
    Etkinlikler
    Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
    Cumartesi
    Aktüel Pazar
    İşte İnsan
    Sinema
    Turizm Rehberi
    Çizerler
Bizimcity
Sizinkiler
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
Yeni doping TURQUALITY
Turquality nedir?

Yeni doping TURQUALITY

Turquality etiketi taşıyan ürünler, yüksek kalitede Türk malıdır garantisini verecek.

TÜRK mallarının uluslararası pazarda imajını yükseltmek için hazırlanan Turquality projesi hayata geçti. Dış Ticaretten Sorumlu Devlet Bakanı Kürşad Tüzmen'in müsteşarlık zamanında düşündüğü proje, yurtdışında satılan Türk malları için bir çatı kimlik oluşturulmasını içeriyor. Yani Turquality etiketi taşıyan ürünler, alıcıya yüksek kalitede Türk malıdır garantisini verecek. Turquality şemsiyesi altında giren markalar, yurtdışında mağaza açarkan yüzde 50-60 oranında devletten teşvik alacak. Yurtdışında yapılacak çalışmalara paralel olarak sadece hak sahibi firmaların kullanabileceği Turquality logosu ile yabancı tüketiciler nezdinde markaya karşı güven unsuru oluşturulacak.

10 YILDA 10 SÜPER MARKA
Turquality projesi, özünde bir öğrenim ve gelişim sürecini içeriyor. Şirketlere sağlanacak finansal ve yönetsel destek kapsamını bu süreç şekillendirecek. Kapsam dahilindeki şirketlerin dünya pazarlarında bayraklarını dalgalandırdıkça Turquality organizasyonunun pratik bilgi birikimi de artacak. Hazırgiyimde başlayan uygulama zamanla diğer sektörlere de yaygınlaşacak. Proje kapsamında önümüzdeki 10 yıllık süreçte, en az 10 tane dünya markası çıkarılması hedefleniyor. 12 Ocak 2004'te startı verilen ve hazırlık aşaması tamamlanarak başlangıç aşaması konumuna gelen projenin ilk uygulamasının 16 Aralık 2004 tarihinde Moskova'da hayata geçti. Paris, Londra ve Madrid'de devam etti. Tüketici gözünde güncellik, çağdaşlık, kalite, yenilikçilik gibi temel değerleri ifade ediyor. TURQUALITY logosu, kullanılan ürün açısından aynı zamanda "kalite garantörü" olma özelliği de taşıyor. Bunun yanında tüm markalar için bir "gelişim katalizörü" olması planlanan TURQUALITY global kapsamda tescil edilen logosuyla da Türkiye'nin ürün ve hizmet kalitesindeki farklılaşmanın sembolü olacak. Organizasyon kapsamında sermaye sahipleri, üreticiler ve tasarımcılar ortak çalışarak uluslararası markalar yaratmaya teşvik edilecekler.

1 2 3 4 5
 
DİĞER TEKSTİL HABERLERİ
 Türkiye 20 yıldır tekstil ile ayakta
 Çorapta dünya ikincisiyiz
 Sermayemiz birikti sıra markada
 15 yıl konuştuk 5 yıldır yapıyoruz
 Marka cenneti Osmanbey
 Rus pazarı deriye yaradı
 AB'nin içini biz giydiriyoruz
 Hırslıydık, hızlı koştuk yüz yıllık yol aldık
 Puşkin'e bile jean giydirdi!
 Türk mucizesi konuşuluyor
 Stil duygusunu uyandırarak başarabildik
 20 yılda 20 milyar $ getirdi
 Osmanbey'in 'Damat'ı risk aldı ve kazandı
 Çin altyapıda bizi geçemez
 Önce zihin değişimi
 Ben parayı değil markayı seçtim
 Hep farklılığa oynadık
 Basmadan dünya markasına
 Her yıl 84 milyon jeans satıyoruz
 Kadına ve tasarıma inandı İpekyol doğdu
 Püf noktayı keşfettik: Özgürlüğün markası
 Altı yılda ölüm döşeğinden zirveye çıktı
 Her şey Laleli'den başladı
 Biz hep çok olduk
 Avrupa tamam sıra Orta Doğu'da
 Yeni belaya karşı orta sınıf marka
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Aktüel Pazar | Sarı Sayfalar | Otomobil | Dosyalar | Arşiv | Künye | Ana Sayfa
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Üretim ve Tasarım   Merkez Bilgi Grubu