kapat
   
SABAH Gazetesi
 
    Son Dakika
    Yazarlar
    Günün İçinden
    Ekonomi
    Gündem
    Siyaset
    Dünya
    Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Dosyalar
    Teknoloji
    Otomobil
    Detaylı Arama
    Arşiv
    Etkinlikler
    Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
    Cuma
    Cumartesi
    Pazar Sabah
    İşte İnsan
    Sinema
    20. YILA ÖZEL
    Turizm Rehberi
    Çizerler
Bizimcity
Sizinkiler
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
Hedef dünya markası olmak
23 şirketi var

Hedef dünya markası olmak

Bellona ve İstikbal markaları ile büyüyen Boydak Grubu'nun Yönetim Kurulu Başkanı Hacı Boydak, "Artık tasarım satacağız" dedi.

İSTIKBAL ve Bellona markalarıyla mobilya sektöründe Türkiye'nin en büyük üretici markaları arasında yer alan Boydak Holding, AB süreciyle birlikte hedefini mobilyada 'Dünya markası' olarak belirledi. Temelleri 1950'li yıllara uzanan İstikbal Mobilya'nın, yurtiçindeki yapılanmasını büyük ölçüde tamamladığını belirten Boydak Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hacı Boydak, bundan sonraki hedeflerinin global bir marka haline gelmek olduğunu söyledi. Boydak Holding'in Türkiye genelinde bini aşkın İstikbal ve Bellona mağazasıyla sektöründe lider konumda olduğunun belirten Hacı Boydak, "Bundan sonraki hedefimiz dünyada kabul edilebilir bir marka olmak. Bu doğrultuda şu anda 70'i aşkın yurtdışı mağaza sayımızı önümüzdeki dönem içinde 300'e çıkarmayı hedefliyoruz" dedi.

TASARIM SATACAĞIZ
Boydak Grubu'nun İstikbal ve Bellona'nın tam entegre yapısı ile ölçek büyüklüğüne eriştiğini kaydeden Boydak, "Artık dünya sandartlarında üretim yapan, en uygun büyüklüğe ulaşmış, kaliteli ve esnek üretim yapan bir yapıya sahibiz. Bu yönde ki yatırımlarımız artık bitti. Dünyanın her bölgesine özel tasarım ve üretim yapıp tasarlayıp satabilecek bir durumdayız. Kumaştan yaya, süngerden elyafa her şeyi kendimiz üretiyoruz. Çünkü son 5 yıldır küresel ekonominin rekabet koşullarına uydurduğumuz yapımızla dünya arenasına çıkmaya hazırladık kendimizi. Şimdi ürünlerimizi dünya pazarlarında kendi markamızla kabul ettirmek için çalışacağız" diye konuştu.

EV KONSEPT MAĞAZALARI
Boydak Holding'in bugün 70'in üzerinde ülkeye ihracat yaptığını ve dünya üzerinde 5 bine yakın noktada corner veya reyon sistemi ile hizmet verdiğini ifade eden Boydak, yurtdışı faaliyetleri hakkında ise şunları söyledi: "Önümüzdeki dönem içerisinde bu mağaza sayısın 300 'e çıkartmayı hedefliyoruz. Bu alanda Öncelikli hedef pazarlarımız arasında ise yakın coğrafyadaki ülkeler yer alıyor." İstikbal ve Bellona markaları için Türkiye'de bundan sonra için bundan sonraki süreçte 'Ev Konsept Mağazaları' oluşturma yönünde adımlar atacaklarını belirten Boydak, bunun nedenini de sadece mobilya değil dekorasyona yönelik ürünlerinde yer aldığı keyif alınan mağazalar haline getirmeyi amaçladıkları noktasının altını çizdi. Boydak , Deco markasıyla bir evde bulunabilecek tüm ürünleri tedarik ettiklerini söylerken, grup olarak bu yıl ki ciro hedeflerinin 1.5 milyar dolar olduğunu, bunun 900 milyon dolarına yakınını mobilyadan elde etmeyi hedeflediklerinin altını çizdi. Boydak, yurtiçinde yüzde 35'lerde olan pazar payını yüzde 40'lara çıkarmayı hedeflediklerini açıkladı.

1 2 3 4 5
 
DİĞER EV EŞYALARI HABERLERİ
 AB'ye girmeden evlerine girdik
 Paşabahçe dünya ikincisi
 Yeni atmosferimiz kendine güven
 Beyaz eşyada liderliğe oynuyoruz
 İkiz kardeşler yine gözde
 Artık konsept ihraç ediyoruz
 Eşyalar akıllandı
 Onların savaşı bizi sevindiriyor
 Avrupa'nın üretim üssü olduk
 Ev tekstilinde 4. büyük ihracatçı ülke Türkiye
 Halının tanımını değiştirdi
 Sünger fabrikasından uzay teknolojisine ulaştık
 'Porselen' kırılma noktasına geldi
 Artık kentli olduk, şimdi tasarım ve kalite dönemi
 Şeytanın yabasından altın kaplamalı çatala
 Sokak arasından dev mobilya mağazalarına
 Şehirlerimiz 'gaz'a geldi kombi pazarı büyüdü
 Mağazada 570 adet markanın 28 bin ürününü satıyoruz
 Dünya ile kucaklaşma dönemi
 Türk insanı evine düşkün olunca IKEA'nın gelişi hızlandı
 Her aile evi için 59 YTL harcıyor
 20 yılda en büyük birikim 'tecrübe' oldu
 Her 100 televizyondan 90'ı yurtdışına satılıyor
 Ev sanayiyi sırtladı
 Gümrük Birliği rekabeti artırdı sektörün ihracatı patladı
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Pazar Sabah | Sarı Sayfalar | Otomobil | Dosyalar | Arşiv | Künye | Ana Sayfa
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Üretim ve Tasarım   Merkez Bilgi Grubu