SERKAN Kaya, geçtiğimiz günlerde Kıbrıs'ta hayranlarıyla buluştu. Yeni şarkısı için klip çekeceğini belirten Kaya, "Tanımam' klibini Mardin ve Midyat'ta çektik. Şarkının hikâyesini ve ruhunu anlatabilecek en doğru yerin orası olduğunu düşündük. Toprağıyla, taşıyla, insanıyla çok özel bir bölge" dedi. Kaya, beş yıl önce kaybettiği babasını ise "Onu hâlâ çok özlüyorum ve içimde büyük bir boşluk var. Bazen düşünüyorum, babamın yerini kim doldurabilir diye" yorumunda bulundu.