ESKİ manken ve sunucu Gül Gölge, önceki gün patili dostu Marco ile Bebek'te yürüyüş yaparken görüntülendi. Gazetecilerle ayaküstü sohbet eden Gölge, 'Her şey yolunda, Marco ile biraz yürüyüş yaptık. Şimdi evimize gidiyoruz' dedi.