GÜNAYDIN - Evren ABDULLAHOĞLU
Tarkan'ın Altın Kelebek'te 'Yılın Şarkısı' ödülüne layık görünülen eseri Beni Çok Sev hakkında şok iddia!
Sosyal medyada şarkının çalıntı olduğunu söyleyenler iddialı konuştu: "Şarkının orijinali, Ayşe Mine'nin Ellerim Uğurlar şarkısı."
SOSYAL MEDYA TEPKİLERİ
Erhan Nehir: 'Bu şarkı (Beni Çok Sev) en az ikiüç şarkının daha birebir kopyası. Fark edilmesi neden bu kadar uzun sürdü, hayret!'
İmparator: 'Ayşe Mine'yi böyle bir eseri müziğe kazandırdığı için kutlarım. Bu şarkı üzerinden emeği çalıp ödül alanları ise kınıyorum.'
Ahmet Ülker: 'Hiç şaşırmadım!'