Yeni sezon hazırlıklarına Düzce'deki Topuk Yaylası'nda başlayan F.Bahçe'de ilk idman gerçekleşti. Sarılacivertlilerde 4. dönemine başlayan teknik direktör İsmail Kartal, kulübün Youtube kanalına açıklamalarda bulundu. Bütün kupaları alacaklarını söyleyen 65 yaşındaki hoca,
''Herkes işini layıkıyla yapacak. Biz elimizden geleni yapacağız ve şampiyon olacağız. Bütün kupaları elde edeceğiz'' ifadelerini kullandı.