Bakan Kurum'dan yayladaki çöpleri toplayan iki kardeşe teşekkür | Video
01 Ağustos 2025
22:35
Gümüşhane’nin Taşköprü Yaylası’nda ziyaretçilerin çöp bırakmasına gösterdikleri tepki ile gündem olan Mete ve Görkem Koç kardeşlere Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum teşekkür mektubu gönderdi. İki kardeşi ‘çevre müfettişi’ ilan eden Bakan Kurum, sosyal medya hesabından “İyi ki varsın Mete, iyi ki varsın Görkem. Yaylalarını kirletenlere çöp toplayarak örnek olan Mete ve Görkem artık bizim çevre müfettişimiz. Böyle çocuklarımız varken gözümüz arkada kalmaz” mesajını paylaştı.
Sıradaki
OTOMATİK OYNAT
Başkan Erdoğan: "NATO'nun caydırıcılığı ortak hedef"
23.06.2026 | 18:47
Mardin'de tırda çıkan yangın söndürüldü
23.06.2026 | 17:57
Kazada uçuruma yuvarlanan cip hurdaya döndü: 1 ölü
22.06.2026 | 19:18
AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik'ten önemli açıklamalar!
22.06.2026 | 18:18
Başkan Erdoğan: Küresel siyasetin oyun kurucusuyuz | Video
22.06.2026 | 15:01
Başkan Erdoğan’a Babalar Günü sürprizi | Video
21.06.2026 | 15:40
Başkan Erdoğan'dan önemli açıklamalar
20.06.2026 | 18:22
A PARA
ATV
A2TV
ZTK