Türkiye'nin en iyi haber sitesi

dan 2 saat sonra bir porsiyon kiraz yerseniz...

Ramazan’ı en sağlıklı şekilde geçirebilmek için vücudun ihtiyacı olan besinleri eksiksiz almak gerekir. ve arasında mutlaka ara öğün yapılmalı. İftardan iki saat sonra ananas, kayısı, kiraz gibi bir porsiyon meyve, bir bardak süt ya da bir kase yoğurt tüketilebilir

Giriş Tarihi: 25.5.2018 10:30 Güncelleme Tarihi: 29.5.2018 09:45
İftardan 2 saat sonra bir porsiyon kiraz yerseniz...

Değişen beslenme düzeni, egzersizin azalması, ve da tüketilen ağır yemekler, Ramazanayında kilo almaya yol açabiliyor. Diyetisyen Nilay Keçeci Arpacı, Ramazan'da kilo almak istemeyenlere önerilerde bulundu: Ramazan'ın vazgeçilmezi olan ve genellikle iftar sofralarını süsleyen hurma; sahur içinde doğru bir besindir.

ARKADAŞINA GÖNDER
İftardan 2 saat sonra bir porsiyon kiraz yerseniz...
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN